Новий модельний ряд тракторів T5 Dual Command публічно представлений широкої аудиторії на виставці Sommet de l’ Élevage 2024 у Франції (1-4 жовтня 2024 р.).
Лінійка тракторів New Holland T5 Dual Command, яка складається з 5 моделей потужністю 80-117 к.с., оснащених 3,6-літровими чотирициліндровими двигунами FPT F36, отримала свіжий дизайн і нові функції, а також низку оновлень, покликаних підвищити продуктивність і комфорт оператора.
Про це повідомляє пресслужба виробника.
Оновлений T5 Dual Command поставляється з ширшим асортиментом задніх шин і вибором передніх мостів – стандартна комплектація для легких робіт і використання в умовах, які вимагають невеликих габаритів або нові посилені мости для тракторів, призначених для виконання важких навантажувальних робіт і інтенсивних польових завдань. Крім того, унікальна для New Holland опція переднього моста SuperSteer™ забезпечує кут повороту 76°, що ще більше підвищує маневреність і продуктивність на крутих поворотах, невеликих полях і ділянках обмеженого розміру. Колісна база 2,35 м поєднує цю маневреність зі стабільністю.
Трактори зі стандартним переднім мостом отримали збільшення керованості під навантаженням для швидшого проходження поворотів на 20%, а більш міцний міст HD збільшує допустиму повну масу транспортного засобу до 7 000 кг. З задніми 38-дюймовими шинами трактори T5 мають високий дорожній просвіт 480 мм і низьку габаритну висоту менше 2,67 м, що мінімізує ризик пошкодження культур і забезпечує максимальний доступ до будівель.
Моделі T5 Dual Command також отримали збільшену на 7% вантажопідйомність задньої триточкової навіски до 4700 кг, а новий гідравлічний насос продуктивністю 82 л/хв забезпечує на 30% більший гідравлічний потік для швидкого розвороту на поворотній смузі та скорочення тривалості робочого циклу навантажувача.
Трансмісія в нових моделях T5 Dual Command – це традиційна трансмісія Dual Command 24F/24R з чотирма передачами, кожна з яких поділена за допомогою PowerShift на підвищену і понижену в кожному з трьох діапазонів, а також електронним реверсом.
Нове автоматичне блокування диференціала та автоматичне включення повного приводу на моделях T5 Dual Command спрощує розвороти на поворотній смузі, а новий передній вал відбору потужності, що легко активується завдяки мокрому багатодисковому щепленню, не потребує технічного обслуговування, працює тихіше, забезпечує більший комфорт та універсальність.
Зовні нові трактори T5 відрізняються свіжим дизайном з новими передніми та боковими решітками, а також новими наклейками, які відповідають тим, що встановлені на інших нещодавно оновлених машинах New Holland. Нова U-подібна вихлопна труба забезпечує безперешкодну оглядовість, а модернізовані фари робочого освітлення з опційним LED пакетом і нові фірмові світлодіодні ліхтарі покращують видимість та безпеку в полі й на дорозі.
Трактори T5 Dual Command мають механічну підвіску кабіни Comfort Ride, що забезпечує плавність ходу в полі та на дорозі. Ці моделі також мають цифрову панель приладів з оновленим дизайном, що полегшує зчитування інформації.
Оскільки серед власників сільськогосподарських тракторів зростає попит на ті ж стандарти технологій точного землеробства, що і в моделях більшої потужності, нові моделі T5 Dual Command можуть бути оснащені телеметрією і повним набором технологій точного землеробства, включаючи автоводіння, монітор з сенсорним екраном IntelliView 12 і стандарт ISOBUS класу 2. Моніторинг даних машин в режимі реального часу, включаючи точне місцезнаходження і робочий стан, а також віддалений перегляд дисплеїв в кабіні і візуалізацію шарів агрономічних даних, забезпечується завдяки платформі FieldOps від New Holland, яка доступна до завантаження в усьому світі.
Перші одиниці нових тракторів T5 Dual Command надійдуть до дилерів New Holland наприкінці 2024 року.
Читайте також: New Holland оновив лінійку тракторів T5